در مورد وبلاگ من...
♥♥♥زیاران♥♥♥
اشنایی با شهرک زیاران و عکس های قدیمی،انواع تحقیق ومطالب طنز و خنده دار ...

 

سلام...هدف من از ساخت این وبلاگ شناختن شهرکی از استان قزوین است شهرکی به نام زیاران...اری زیاران، اگر مسیرتان به طالقان افتاده باشد حتماً از  شهرک زیاران گذرکرده اید و طبیعت وصف نشدنی اش را نظاره گر بوده اید...حال به وصف این شهرک و آداب و روسومش می پردازیم...همچنین مطالب دیگری از تحقیق ها گرفته تا مطالب طنز و اس ام اس ها در این وبلاگ وجود دارد




نظرات شما عزیزان:

سحربانو
ساعت19:11---9 دی 1393
سلام دانشجو
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

دانشجو بهم سر بزن منتظرتم


علی
ساعت17:34---17 ارديبهشت 1393
با سلام چرا فعالیت وب کم شده لطفآ ادامه بدهید من زیارانی نیستم ولی زیاران را خیلی دوست دارم.
پاسخ: سلام دوست عزیز،ممنون از اینکه به وبلاگ ما سر میزنی


علی
ساعت11:22---13 ارديبهشت 1393
من زیارانی نیستم ولی بیدلیل از زیاران خوشم میاد

علی
ساعت11:18---13 ارديبهشت 1393
با سلام چرا سایت هیچ فعالیتی ندارد اگه همکار لازمه بفرمائید.

علی
ساعت8:19---30 فروردين 1393
زیاران شهر دوست داشتنی ...

علی
ساعت8:17---30 فروردين 1393
سلام کارتون عالی بود ولی فعالیتتونو بیشتر کنید من که زیاران و خیلی دوست دارم

zahra
ساعت20:02---26 آذر 1392
ازتون ممنونم

minaaaaaaaaaaaaaaaa
ساعت12:36---23 آذر 1392
salam kheili zibast

سيروس
ساعت13:05---11 آذر 1392
حمام تايخي زياران با احياي دوباره به مرکز فرهنگي تبديل شد.





با همت اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين و تلاش مرمتگران اين سازمان، پروژه مرمت گرمابه تاريخي زياران واقع در روستاي زياران از توابع شهرستان آبيک به اتمام رسيد .


حميدرضا قاسمي مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين با اعلام اين خبر گفت: با عنايت خداوند و تلاش مرمتگران و کارشناسان اين سازمان در حوزه هاي مختلف ميراث فرهنگي توانستيم پروژه مرمت و احياي اين بناي تاريخي را به ثمر رسانده و با حفظ اين اثر ارزشمند تاريخي و ايجاد بستري مناسب جهت کاربري فرهنگي، حياتي دوباره به اين فضاي تاريخي ببخشيم.


قاسمي ضمن تاکيد بر اهميت روستاي زياران به عنوان منطقه نمونه گردشگري استان طي سه سال گذشته و تاثير آن در جذب گردشگران افزود : حمام تاريخي زياران يکي از بناهاي دوره قاجار است که در روستاي زياران از توابع مرکزي شهرستان آبيک واقع شده، اين حمام تاريخي يکي از آثار ارزشمند اين روستا به شمار مي‌رود که قريب به 200 سال قدمت دارد .


وي در ادامه يادآور شد: طرح بازسازي و مرمت اين بناي تاريخي پس از بررسي هاي به عمل آمده توسط تيم فني اين اداره كل در ابتداي سال 92 آغاز شد و پس از روند اجرايي مرمت آن طي 7 فاز و با نظارت و رسيدگي کارشناسان و متخصصان اين حوزه و نيز مشارکت اهالي روستا و شورا، کار احياء و باز زنده سازي آن به اتمام رسيده و اين بناي تاريخي با کاربري «مرکز فرهنگي» آماده بهره برداري مي‌باشد.













ریحانه
ساعت15:08---1 آبان 1392
سلام اینو بخون:














البته من ننوشتما یکی برام فرستاده














ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس














http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.... ..


fatima
ساعت17:16---18 آذر 1391
سلام عزیزم
میدونستی تبادل لینک در بالا رفتن رتبه وبلاگ در گوگل و افزایش بازدید خیلی تاثیر داره !!!؟؟؟
پس بیا با هم تبادل لینک کنیم . اگه موافقی برای تبادل لینک منو با عنوان H کسب درآمد-دانلود رایگان A و آدرس http://bia2del.rozblog.com/ لینک کن و به وبلاگ من که آدرسش http://t-link.rozblog.com/ هست بیا و در قسمت نظرات بگو که تو رو با چه عنوان و آدرسی لینک کنم .
من وبلاگم رو تازه درست کردم و میخوام زود پیشرفت کنه ، خوشحال میشم بیایی و نظر بدی
منتظرت هستم فعلا بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





18 / 9 / 1398برچسب:زیاران, :: 16:8 :: نويسنده : Mina

درباره وبلاگ

سلام من مینا هستم دانشجوی روانشناسی امیدوارم بتونم شما عزیزان را با روستای زیبایم زیاران آشنا کنم و منتظر نظرهای قشنگتون هستم نظر دهید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زیاران و آدرس m.ziyaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 11975
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر



كد موسيقي براي وبلاگ